Vakantie! en eeh. WOEI!

WAKKA WAKKA! HET IS VOCKING VAAKAANSIE!

Wat kan het simpelweg je bewust worden van een feit een mensch toch een lekkah gevoel geven zeg eh..... teeeeering!

Ik realiseerde me gistere toen ik uit me werrek naar buite liep dat het zover was... ik had Vakantie! Shit alle vocking ok dingen eh....Dat was een lekkah gevoel!

Daaaar moet op gedronken worden!!!! Ging het door me heen. En zo gezegd zo gediggiedaan ((C)extince)! Lekker kanonnekes weg zitte tikken achter de peejseej. Nie gegeejmt maar gewoon, zitten klooien. Ik heb creatieve kriebels en wil voor Lancamp nog iets leuks, creatiefs maken. Dat zet ik dan i n alle folders die ik share op lancamp en hoop dan dattet mee geleeched word. :P

Verder nog nieuws? JA! Ik ben finalist!!! JAZEKERT!

Op fanlib.com heb ik mee gedaan aan een contest. Een writers contest. (http://www.fanlib.com/contest/browse.do?roundId=il1c) en mijn entry (http://www.fanlib.com/s/Sweet_memories/6qkalp) is een van 4 finalisten!!

DUS GA ER HEEN EN STEMT ALLEN OP MIJ!!! DANK ZIJ MET U ofzow.

:D

Nog meer te melden?

Nou nee niet echt, maar dat heeft me nog nooit tegen gehouden. Shit wat een gezeik allemaal weer met die moslims he?

Ik word echt niet goed van die lui. Nou niet meteen gaan janken dat ik racist ben, want dat ben ik niet. Het is een kut ras maar daarom zijn ze nog niet minder dan mij.

Allen slechter. Nee effe zonder dollen. Ik ben geen racist. Huidskleur hep er niks mee te maken. De groepen mensen waaraan ik een hekel heb die hebben het verdiend. Ik heb geen hekel aan mensen om hoe hun huid is gekleurd.

Nee ik heb hekel aan mensen om hun gedrag en om waar ze voor staan. en het gedrag van een groep mensen die een rovende pedofiele bandietenleider als hun heiligste profeet en leider zien (ja psies, m0zlimz ja) staat me nou eenmaal niet aan.

Ik hun 0gen ben ik nog minder dan wat ze een dimmie (ofzowiets) noemen. da's een term voor een verslagen volk dat een verdrag moet naleven dat zij opgedrongen kregen nadat zij waren verslagen om te mogen blijven wonen waar ze wonen zonder door de m0slimz te worden vervolgd. Nou ik ben niet verslagen, ik heb me niet onderworpen en dus ben ik een onwillige ongelovig varken! Nou, wanneer die shit die tegen de ventilator aan slaat die ooit onvermijdelijk een keer tegen die ventilator aan gaat slaan dan ben ik er klaar voor! Ik zal er een boel meenemen hoor! Ik bedoel, kom op zeg.

Soms Roepen er mensen 'da's koeltoer, is moet jij hep respect foor' (meestal van die w0uter b0slim parij stemmerz.) en dan moet ik die mensen in hun waarde laten en ze maar laten doen wat zij wille. Dat heet dan g0dsdienst vrijheid... nou fok of met je g0dsdienst vrijheid, alsjeblieft. (vraag het toch netjes>)

De izlaam is de gr00tste dreiging voor het voortbestaan van de mensheid dat de mensheid ooit heeft gekend. Dat vind ik van de izlahm. Ik moet van zullie alles wa zullie van mense zoals ik vinde maar accepteren en tolereren maar als ik vind dat mohammed een pedofiele roversbende leider is geweest (wat ie ook was. Hij hept een kind van 9 getrouwt en heb 'r dus geneuqt. een kind van 9 dus, zick fucking leippo. En hij was als eerst bekend omdat hij karavanen overviel in de woestijn.) dan beledig ik hun heilige neukende en rovende profeet en moet ik dohwt!! Fax off dan, dan maar geen fax meer!!

Ik begreep toch al nooit wat het hier in Nederland was met dat 'tolerantie'geneuzel. Het is toch niet meer dan moederneuckehr kk vakking n0rmaal dat je vakking aanpast aan de normen en moeder fokking neukende waarden die gelden in de kk gekke samenleving die jouw toestaat je leven op te bouwen in een van de beste landen van de hele moederneukende planeet!?! Als ik naar Sudan ga en bij de gemeente roep dat ik recht heb op een door de overheid betaalde gebedslocatie dan staat mijn executie later toch ook op ogrish dot cum of zo?

Als ik in een land als jordaniƫ ga roepen dat ik wordt gediscrimineerd omdat ik Nederlander ben en bang ben om mijn Nederlandse achternaam op een sollicitatie te zetten dan word ik toch ook afgevoerd naar het gesticht?

Nee, als gekke Nederlander zijnde zal ik zelfs voor dat ik in J0rdanie ben alles over de wetten en sociale do's en donts van het land en de cultuur van de mensen lezen en daar ter plaatse me nog netter aan hun regeltjes houden dan een native yourdahnistanees. Ik zou er alles aan doen om er voor te zorgen dat het enige merkbare verschil tussen mij en de eerste de beste d0orscneej j0rdinasier me mooie kantoor witte huid en me eerlijkere ogen zouden zijn.

Hier niet, hier hoef je het woord ish Lam of Mo Schlim maar op een manier in de aandacht van meer dan 5 mensen te brengen die de ishlamme mo schilms niet bevalt. Dan krijg je dle neukende polifokking tiek en die neukt je tot je bloed uit je lijf komt of je te d0od van het d0od gaan d00d leuk dood neervalt. Da's niet veel maar toch net iets ansers dan wanneer een m0wzliem mijn heilige heiligheden op een andere manier dan bedoeld door de plee zouden spoelen. Dan zou ik hoogstens roepen "2x doorspoelen!" en dat wos it den men!

En zo maar nu wordt ik wel erg dronken. Nu ik 4 monitoren voor me zie en even zovele toetsenborden moet ik denk ik maar eens stoppen. Veel zinnigs zal hierbove niet staan maar het hoeft dan ook niet. HET IS VAKAAAAANSIE!!!!

Reacties

Unknown zei…
Deuzige, je moet wat minder zuipen. Moslim zijn maakt je geen onderdeel van een specifiek ras.

Populaire posts