Vakantie afgelopen......update tijm


De vakantie voorbij, tijd voor een RL update.
Het is weer even geleden dat ik hier wat heb gepost en dus is het weer eens hoogste tijd om daar iets aan te doen. Oftewel, hoe is RL voor de deuZige verlopen???
Tering… sow…. Eej….. joh…. Er is het een en ander gebeurd!!
Allereerst ben ik op vakantie geweest. Lekker 3 weken rust… waarna ik aan rust toe was. :D
Ik ben namelijk naar LanCamp 2008 geweest in het Belgische Kasterlee. Was fantastisch. Over het algemeen acceptabel weer (vooral vergeleken met de swampzone toestanden van vorig jaar) in een goeie tent, met goeie sfeer en een goeie bloed alcohol verhouding… lol
Echt waar, ik heb genoten. Het mooiste van alles: Ik heb er een vriendin aan over gehouden. En nog een lekker ding ook! Nooit gedacht dat zoiets op een LanParty mogelijk was. Sterker nog… ik heb regelmatig die gozers die op een Lan op een forum om vrouwen vroegen nog uitgefoeterd en ze idioot genoemd om te denken dat ze op een lan zouden kunnen ‘scoren’. "Denk je nou echt dat de weinige vrouwen die op een lan zijn enige interesse hebben in een van de nerds die er rondlopen? Idioot" riep ik dan. Nou, i stand corrected!
Op lancamp was daar Nicky. And with Nicky, my life changed forever!
Bijna de hele Lan heeft ze bij ons in de tent doorgebracht. Oké, ze was org. Dus heeft ook wel buiten onze tent haar verplichtingen gehad maar toch heeft ze veel tijd bij ons doorgebracht. We hadden elkaar al eerder ontmoet, networkingday in Zaandam om precies te zijn, maar dat we zo over elkaar dachten als we dachten had ik niet gedacht (hé, deuZige zin of niet?!)
En blijkbaar zij ook niet. Eigenlijk een enge gedachte… :
Als ik niet zoveel had gezopen dat ik de dag erna niets meer van de dag kon herinneren, dan hadden we misschien nog niet geweten dat we elkaar liev vonden.
Wie weet had ik dan nog steeds alleen geweest…..
Zegt natuurlijk ook iets over mij: Ik had dus alcohol nodig om te durve zegge dat ik gek op haar was!! Nothing to be proud of natuurlijk, maar wat gezien mijn belofte aan mezelf niet verassend is.
Maar toch blij dat ik toen zoveel heb gezopen en dolgelukkig met hoe het daarna is gelopen.
Na die 1e zaterdag van LanCamp was ze niet meer bij me weg te slaan, en wilde ik ze niet wegslaan ook.
Ik was, in tegenstelling tot wat ik met mezelf had afgesproken na het Maaike debakel, smoorverliefd (voor degene die zich afvragen wat het Maaike debakel was… Heeeeeeel lang verhaal, van jaren en jaren, die er nu niet meer toe doet, Dont ask!). Doe maar verwoordde het goed met "Wel een beetje raar, 34 jaar, trillend op mijn benen…… als ze is verdwenen…." De hele week lekker geknuffeld en zo. Gezelligheid ten top, en Nicky maakte alles nog leuker dan het was zonder haar.
De nerds vragen zich natuurlijk af: Hoe was het gamen, leechen en socializen op lancamp??? Nou… het Gamen viel tegen. Er waren net over de honderd man denk ik dus midden in de nacht was er weinig te gamen en ook het chatten op dc++ was minder. Daarvoor was het toch net effkes wat te klein. Het leechen was aardig. Als je niet, net als ik, al een volle terabyte aan shizzle op je schaaiven hebt staan kon je voldoende leechen (backuppen heet dat in Belgie… :D). Het socializen was ook prima. Eerste dagen (geloof ik) veel met de memleak people gepraat enzo, en verder was het s’avonds bij het kampvuur vooral gezellig. Nice people doing nice stuff. Dat is zo’n beetje de LanCamp samenvatting. Echte game nerds moeten maar lekker veel geld uitgeven aan campzone of zo maar als je gezelligheid hoger op je lijst hebt staan dan gamen dan moet je toch echt bij LanCamp zijn.
Na lancamp ben ik alleen naar huis gegaan, denkende dat ik haar nooit meer zou zien…. Maar i was wrong!!
Na lan ging het juist allemaal snel. Nicky woont zelfs al bij me, hebben al besloten dat we gaan trouwen (datum is nog wiebel wiebel flexibel, en hangt af van wanneer ik mijn ouwe er klaar voor vind het nieuws te horen… :D) en kids are in the Works. ECHT? Hoor ik je vragen…. JA ECHT JA! Wat mij betreft wel. Al is dat iets dat ik nog maar niet aan s’ma of moeder ga vertellen want dan krijg ik denk ik wel de wind van voren.. :D


Dus waar staat het leven van de deuZige nu dan? Hoor ik je vragen (ja ja ik weet dat geen hond deze blog leest, maar laat me nou in mijn waan… lol)
Ik ben lekker in de flow aan het komen op mijn werk. De meeste trainingen en lees opdrachten heb ik achter de rug, zit netjes in de queue van de telefoon en pak inkomende emails waar ik kan. Met s’ma gaat het redelijk, en met moeder ook. Met me matties gaat het ook allemaal prima en ook met de BTownMadness en zijn family gaat alles kaasie!
Deze week nog zorgen dat Nicky een uitreksel van het geboorteregister in Turnhout regelt en zich uitschrijft bij de gemeente Loenhout en dan zorgen dat ze zich bij de gemeente Breda inschrijft op mijn adres. (moet eigenlijk binnen vijf dagen lees ik net, maar ok…. deuZige is altijd wat trager met zoiets als de bedoeling is….)
Nee, ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik gelukkig ben, de toekomst rooskleurig en vol vertrouwen tegemoet zie en dat ik van de afgelopen maand, anderhalve maand, meer heb genoten dan van het jaar daarvoor. Binnenkort WieMan Lan en ook deze maand nog naar FatLan (500 man in Belgie…. )
Dus…..
HOUWDOEWEEJ!!!!!
deuZige

Reacties

Anoniem zei…
toen was het leven nog goed man.... Dat waren tijden... man o man....

Populaire posts