Going... going....... wtf?

Nou nou nou,nou nou, nou nou.

Heb ik wel iets te melden vraag ik me iedere keer af als ik weer eens er aan herrinnerd word dat ik een blog heb. Vaak is het antwoord nee (ja ok, altijd eigenlijk gezien er toch geen hond dit ooit leest maar ok.) terwijl er eigenlijk best veel gebeurd is. Dat laatste is nu zeker van toepassing.

  • Ik wordt Pappie! :D
  • Ik ben de 22e December getrouwd!
Whahahahaaaaa.... hoor ik nu een heeeleboel mensen denken. deuZige? Getrouwd? En pappie? Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

En terecht. Als ze me het 8 maanden geleden verteld zouden hebben dat het zo zou zijn nu, had ik hartelijk mee gelachen. Maar het kan verkeren... :)

Chir0X is echt me allesje geworden, en ik heb raak geschoten. We zijn nu in week 18! Oh sjiet. Arbeit. Ich muss weitermachen oder... :S

Arbeit macht frei zeggen ze dan.. :(

Ik tiep later weiter!

Groeten,
Christ (himself!)

Reacties

Populaire posts