Blegh, maar toch aan die arbeit zuhause

Pfffff...... blijft er niet makkelijker op worden...

Ben 2 dagen... nou ok, een avond en een ochtend, bezig geweest uit te vogelen waarom de afwasmachien het niet meer doet. Niks kunnen vinden. Maar hij doet het nog steeds niet. Ik zoek dat later wel effkes uit. Nu handmatig afgewastert. Zometeen effkes de afwas afmaken, aanrecht schoon doen... Dan kan de woonkamer zijn beurt krijgen. Als die tafel leeg is en de vloer gezuigstoft dan Ga ik nog effkes naar de winkel. Als ik dan thuis kom kan ik als het goed is met dit pasje en een ander kastje weer op rabobank.nl me betalingen weer kijken/doen....

En dan zal het wel weer etens tijd zijn. Moet ik daarna maar beginnen met dat bed van Arend. Al 3 dagen steeds niet van gekomen. Dan dit dan dat... pfff.....

Nou hopen dat Nicky zich echt aan haar woord houd en dat ik alleen nog van Lindorff hoor om te melden dat de rekening voldaan is. Ik hou mijn adem niet in maar hoop mag...

Arendje kijkt lekker naar Bolt... geeft mij de kans om de diepvries vab brood te ontdoen, en lekker uitgebreid lunch voor ons tweekes te maken. Daarna er weer tegenaan... ook al voel ik me knap beroerd. Heb 39,2 koorts... Bah... meezitten doet het nog niet echt... maar dat komt wel...

weet ik zeker... moet onderhand wel.
pies ouwt.

Reacties

Populaire posts