Ow fuck.... eeeeh.... *zwaai nu naar lezers" Hi there...

Allesverlammende, spieren verstijvende en defribillator zapbehoevendheid....

Geschokt was ik vandaag....

Een ervaring die me mijn leven bij zal blijven, en me mezelf eens met een andere blik liet bekijken dan die van mezelf....


Dat was de ervaring zoals ik hem ondervond toen ik ontdekte dat deze blog daadwerkelijk lezers heeft, en nog tot discussie lijdt ook!

Ik snapte er in het begin niks van joh... Een topic dat begon met:

op een vreemde manier fascinerend...

Maar kon eigenlijk de link die er bij hoorde niet vinden.

er onder werdt gevraagd:

Heb je een tl;dr?

Dus ik dacht, ah ik ben niet de enige die iets mist..
Eens verder lezen, dacht ik nog. Effe een keer niks te doen dus... (ja genoeg te doen maar zo af en toe een uurke achter de computer mag ik wel van mezelf... )

De volgende post liet me schrikken... En wel omdat ik daar dit las:

deuzige verlaten door vrouw, bezoekregeling voor kind, baan kwijt, was net uit de schuldhulpverlening maar kan direct door naar ronde 2 want geen baan en wel veel kosten want nieuwe huurwoning. Kortom, shit happens.

Nou ik kan je vertellen dat woorden te kort schieten om het WTF gehalte van dat moment eer aan te doen.

Het ging gewoon over mij, en ik wist er niets vanaf.... o.O niet dat ik dat erg vind hoor, ik heb niet voor niets niets te verbergen, maar normaal ben ik verre van interessant genoeg om antwoord aan te geven laat staan om over gediscussieerdth te worden...

En verdomd zeg, het is niet een opmerking of zo. Nee een hele discussie die nog over een aantal dagen loopt ook. Vorige maand. Ook zoiets dat niet echt logisch is. De gekke tijden zijn eigenlijk al tijden voorbij dus opzienbarende gebeurtenissen waardoor men op het idee komt mij te zoeken waren er ook niet.....

Ik zal dus maar eens wat vaker dit flogblog bij gaan houden, dat er in ieder geval niet over outdated oldnews gebitched word. Want over het algemeen gezien hoef ik als ik in brand sta niet te rekenen dat eer iemand van retecool me uit zal pissen. Een fansite kan ik het daar niet noemen. :P

Er zijn een aantal positieve posts tussen verdwaald maar ik word over het algemeen goed afgekraakt daar. Zal wel zijn omdat toen ik merkte dat men daar nogal linkserig uitgevallen is over het algemeen ik ineens een beeld voor me had van een hoenderhok, en in mijn hand een knuppel vond. Ik wilde discussie uitlokken, en heb daar dus wonderwel veel success in gehad.

Maar dat ze dat daar nu nóg hoog zou zitten en ze me daarom googlen zouden had ik niet verwacht nee. Maar wel een leuke ervaring. Ben ik al een B.I.-er? Een Bekende Internetter? :D

Gekheid natuurlijk, maar ik vind het eigenlijk wel grappig. Ik moet denken aan wat mijn pa eens gezegd heeft:

"Het maakt niet uit dat ze over je lullen, want als ze over je lullen ben je zowiezo al interessanter dan zij die over je lullen"

Nou dan is dit:


52 reactie(s), gepost op 16-04-2012 om 22:13


toch wel een teken dat er veel minder interessante mensen op het web rondzwalken zonder nut. 52 posts over mij.. Of ja, over mij en Nicky.... Zelf heb ik niet eens 52 dingen over mezelf te zeggen in de maand, of een jaar! Kijk maar naar dit blog.....

52 reacties joh? Nee, echt? wtf get a life people!!!

En zij nemen reaguren op dat blog een stuk serieuzer dan ik dacht, en zeker dan ik deed!! De reacties zijn om je te bescheuren.... Wat ik trouwens helemaal hylarisch vond was dit stukkie:

Frisco Retecool Goldmember

Aantal posts: 609
Aantal reacties: 7940
Sick moves!

Dansende Deuzige op Lancamp 2008
18-04-2012 11:13:15 | # | 1 | Zuigt! Heerst!
reet Retecool Goldmember

Aantal posts: 6512
Aantal reacties: 5924
En die gast vraagt zich af waarom z'n vrouw hem heeft verlaten... dafuq!
18-04-2012 11:33:45 | # | 2 | Zuigt! Heerst!
gronk Retecool Goldmember

Aantal posts: 389
Aantal reacties: 14799
Ik vraag me eerder af hoe die gast uberhaupt iemand zo ver heeft gekregen dat ze bij 'm bleef. En zich door hem liet bezwangeren. Dan moet je toch wel redelijk ontoerekeningsvatbaar zijn.
18-04-2012 12:57:23 | # | 0 | Zuigt! Heerst!



Beste Frisco, Reet en Gronk:

Dát filmpje (deuZige dansen op Lancamp) is van 2 dagen voor dat Nicky mij versierde....


(en ik hoef geen andere mensen te googlen om af te kunnen zeiken... Jullie moeten dus eigenlijk niet zo hard van de toren blazen, en je commentaar in de spiegel geven ipv anoniem op een forumpje iemand afzeiken die niet bang is om gevonden te worden en géén geheimen heeft)

En voor diegenen die het misschien zelfs daadwerkelijk interesseerd:

Ik en Arendje maken het prima! Geweldig zelfs! Hij is gezond, happy, ontwikkeld zich goed en is echt altijd vrolijk. (Don't believe me, ask everyone on facebook) Ikzelf heb helaas na een maand weer ww aan moeten vragen maar heb al het een en ander in de works en verwacht in no time weer aan het werk te zijn. En, ok ik geef toe dat het ook mij enigszins verbaast, na wat sputterende moeilijkheden in het begin gaat het single daddy zijn me goed af en denk ik dat ik die fulltime functie ook in de toekomst prima ga invullen.

Ik ga niet liegen, ik ga niet zeggen dat het makkelijk is. Ook zal ik niet ontkennen dat financieel gezien de komende maanden...... een interessante ervaring gaan worden. Maar de huur word iedere maand betaald, de gas water en licht worden netjes betaald, de internet en tv net als de meeste andere vaste lasten zijn altijd zeker netjes en op tijd betaald dus heb ik eigenlijk alleen zorgen over de minder belangrijke maar toch het allerbelangrijkste van alles. Eten/drinken, benzine, belasting, verzekering en plezieruitgaven. Ik denk dat er veel zijn die zouden willen dat ze zo weinig zorgen hadden als ik.....

Dat ik geen gekke dingen meer doe en nog maar weinig zuip tegenwoordig, sinds Nicky vertrokken is scheeld natuurlijk ook onzettend veel. Ik ga nog maar 2x per jaar naar een Lanparty, 2x per jaar naar een houseparty en voor de rest doe ik eigenlijk weinig meer kwa beesten. Af en toe avondje NAC, als ik iemand bereid vind op Arendje te passen...

Ow... baay de weej... Wel melden waar trouwens: Ik heb vandaag een sollicitatie gesprek gehad. Ik ben stap een dus weer voorbij. Ze zal me deze week aanbieden bij de klant met de vacature, en ik hoor volgende week of ik bij die klant op intake mag komen. Op zich al fijn dat ze het een intake noemt. Da's toch, in mijn beleving, een stuk anders dan een sollicitatie gesprek.

En fukkit mensen! Geert heeft, ook al willen ze het niet toegeven, karakter laten zien! Hij heeft de mensen die beweerde dat hij alles maar doet voor de macht die het gedoogakkoord hem zou geven de dikke middelvinger gegeven. Hij heeft zijn principes niet weggetekend bij Rutte en die andere zieke kop... sorry, niet netjes, ook al issie lelijk, Maxime moet je dáár niet op aanvallen. Daarvoor zijn zijn politieke en morele normen en waarden veel te ziekelijk en hij behoord daarom dus ook aangepakt te worden. Niet omdat hij zo godsgruwelijk lelijk is en zo verrekte uitdrukking heeft van iemand die net door een oplichter zijn geld kwijt is geraakt.

Maar we gaan stemmen mensen. Eerst vakantie voor de plucherakkers in Den Haag natuurlijk, maar dan mogen we weer. En waaruit zal de keuze deze keer moeten worden gemaakt? 2 keuzes, 3 keuzes? Acht keuzes? Of zelfs 10??

Nee, hier is het de toet toet dinkie winkie parade en staan er gewoon 16 partijen op de lijst waaruit we kunnen kiezen.... Vind je het gek dat de uitslagen steeds verspliterder en verstrooider word? De coalitie onderhandelingen gaan weer een prima stukje prime time tv opleveren, dat weet ik nu al. Ik vermoed dat we, als er geen moslim extremist een goed getimede aanslag pleegt ofzo, de meest verdeelde uitslag ooit krijgen en dat we een gooi gaan doen naar het record van onze zuiderburen.

Want iedere partij die heeft zo intussen wel een aantal punten van de PVV overgenomen en Geert heeft met die kotshuis overleggen geen tijd gehad om zich voor te bereiden op zijn intervieuws in de US. Die krijgt ineens journalisten tegenover zich die al jaren niets anders doen dan debatteren en discussieren over de islam en alles wat er omheen hangt en niet zoals de Nederlandse media spastisch in de eeeh bah racist reflex schieten en dan vervolgens weigeren te praten. Deze journalisten lullen al sinds 9/11 over niks anders als islam, jihad, terreur, islamisering en zo voort. Daar heeft Geert niet op gerekend en nu blijkt hij, moet ik teleurgesteld vast stellen, eigenlijk maar weinig daadwerkelijke kennis te hebben over de islam, de koran, de soera's, mohammed, immigratie en emigratie en de cultuur van de islam. Het is nu blijkt een roeptert... Jammer...

want wat nu? Op wie moet ik nu de hoop en het vertrouwen uitstorten dat zij gaan zorgen dat ook het schenden van mijn recht op godsdienstvrijheid (ik wens vrij te zijn van godsdienst) ooit tot het verleden zal behoren??

Wie zorgt er voor dat Arendje straks niet geconfronteerd word met de keuze tussen onderwerpen aan de Islam of er tegen vechten? Wie beschermd onze economie tegen de volgende Gratis geld aan Griekenlanfd actie? Wie werpt de barricade op tegen de steeds verder eroderende koopkracht van mensen zoals ik?

Nou, tot nu toe denk ik niet dat er een partij is die geen standpunten heeft waardoor ik niet op ze KAN stemmen. Ja...... eentje..... de PVV.... Die zijn de enige die geen dingen hebben waar ik principieel tegen ben. Sorry...

En de immediate future hier in huize deuZige?
De tuin. Gaatje vullen met puin en zand, tegeltjes er op. Dan de met de weedwhacker een ware slachting aanrichten onder de fauna langs de schutting..... Arendje's zandbakkie vullen met 50 kilo speelzand.... met de klinkers een barbequeue(achtige) constructie tassen... Lichie in de tuin, tafeltje er bij, en een paar stoelen... Hoppa, let the summer begin piepuls!!

:D Ja ik zie het eigenlijk, sorry hoor ik doe het niet met opzet, allemaal wel zitten met eeeh... je weet wel... dat ene, met dat het nog niet is gebeurd en nu ook niet maar laterder.... ohja, met de TOEKOMST!!!!!

Nogmaals de groeten aan de leden reaguurders van retecool.com! (je weet wel, dat blog dat eerst even leuk was als geenstijl en een beetje concurrent was maar eeh.... hoe zeg ik het tactisch.... laten we zeggen dat geenstijl nu groot is en zij niet zo meer... )





Reacties

Populaire posts