`Why not? At the end of the worst year in decades i'm going to look back....

 Het einde van wéér een jaar is weer in zicht. Net zoals dat hoort rond die tijd zal ik dit jaar ook maar weer eens een terugblik post maken. Éen contemplatie van de donkere zelfkant van mijn leven anno 2020/2021. 

Waarom ook niet. Het is niet alsof ik al depressief en negatief ben op momenten waarin ik in het moment leef zonder na te denken over hoe en vergelijken met. Oh wacht.... 

Mjah, kidding aside..... ik heb een gevoel dat het om een of andere reden juist nu belangrijk is om niet alleen te bekijken hoe het is met mij, na te gaan hoe het is gekomen dat het zo is met mij en aan de hand van de dingen die ik daarmee bedenk dan een oordeel vellen en beslissen wat ik er van vind dat het zo met me is.

Klinkt ingewikkelder dan het is maar niet geheel onbelangrijk om de volgorde waarin ik bovenstaande ga doen juist te hebben. Het is een niet instinctieve volgorde. Normaal is het 1: vorm een mening en vel een oordeel. 2: kijk wat het is waarover dat oordeel en die mening eigenlijk gaan. 3: geen tijd of interesse in hoe het zo gekomen is.


Reacties

Populaire posts